Antligen pa Bali!

Framme i Bali och jag ar helt slut. Forst flyg fran Singapore till Jakarta, sen fran Jakarta till Yogyarta (?) och efter det fran Yogyarta till Bali. Phu, och jag som hatar att flyga fick lyfta och landra tre ganger pa samma dag!!! Det jag har sett (efter en timme har) ar hur bra som helst. Varldens gulligaste lilla o och varat boende ar rena drommen. Dock dyrt men allt annat var fullbokat sa vi ska ut och leta i morgon bitti...

Ville bara saga till alla er som undrar (mamma) att jag mar bra och ar valbehehallen!

Nu ska vi ata sen sova i massor!

Kommentarer
Postat av: mamsen

åh vad skönt o höra, nu blev jag lugn igen:)vila upp dig riktigt nu så kan vi höras imon, kram på dig lilla gumman!1

2010-05-05 @ 19:03:46
Postat av: Kusin Johanna

Ha det härligt och njut av stränderna nu då, du som längtat efter det... Kram kram

2010-05-05 @ 19:37:45
Postat av: mamsen

oj vilket roligt paket, det var som julafton jiiihhhuuuu.....

2010-05-06 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0