Gilis hemligheter

Jag har det bra pa Gili. Jag alskar faktiskt Gili!

- Jag har brant mig pa rumpan nar jag i desperation forsokte sola bort lite av min bikinilinje, sa nu har jag istallet valdrigt svart att sitta.

- Min kudde luktar mogel.

- Har om dagen at vi pastasallad som vi efter att atit upp halva sag att det lag svarta larver inne i pastan. Sa, jag har alltsa atit doda, kokta larver, eeeuhh... Middagen vblev dock gratis.

- Varan el ar standigt av och vattnet ocksa sa att duscha och gora sig ren ar ibland valdrigt svart.

- Det kryllar av kattungar sa jag kanner mig tillfreds. Idag bjod jag ocksa in en stor katt pa rummet till Pernillas ogillande, det slutade med att katten kissade pa varan dorr. AS!

- Vi lever som pensionarer och vaknar tidigt och gar och lagger oss tidigt. Festa ar liksom inte varan grej langre.

Det var val allt for idag. Och jag haller tummarna for att Bangkoks skit inte utvecklas for vi vill garna aka hem om tva veckor. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0