STILL BALI

Idag har jag lekt med apor. Roligt, roligt, roligt! De klattrade pa oss och holl oss i handen. Ska forsoka lagga upp bilder senare idag.

Imorgon tidigt aker vi vidare till Gili-oarna och stannar dar tills vi aker hem i princip. GAAAAH, 2,5 vecka kvar och jag borja fa lite smatt panik. De har manaderna har verkligen gatt fort och snart trampar jag och runt i Sverige igen. Langtar till en riktig sang som man kan sova i en hel natt utan att man vaknar varannan timme och ar radd for att det ska krypa kackerlackor pa en. Jag saknar min garderob (mest av allt faktiskt), min familj, mina vanner o ja, det kommer att bli en grym sommar!!!

Men som sagt, innan bar det av till Gili-oarna for sa blek som jag ar nu gar det inte att komma hem. Solen vill helt enkelt inte titta fram har sa vi har inget annat alternativ an att prova lyckan pa nagot annat stalle.

Kommentarer
Postat av: mamsen

haha ja lycka till nu med solandet, det ska bli så kul när du äntligen kommer hem, ses snart! kram mamsen..

2010-05-16 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0