Kara Walter!

Innan jag akte ivag gav mina kara kollegor mig en liten maskot som skulle ge mig tur pa vagen. Dock hade vi haft honom i manga manader fran att vi hittade honom pa golvet i butiken. Han blev allas karlek och alla hjalptes at att ta han om honom. Han fick nya klader varannan vecka och blev aven med fol. Han hade ocksa en helt egen garderob och hage. Men sa fick han tillatelse att folja med mig pa resan och nu har det kommit lite forfragningar om vart han har tagit vagen, och jag vill bara halsa alla att han har det bra.



Kommentarer
Postat av: mamsen

det var mig en söt liten rackare, ta väl hand om han=)men det syns ju att det inte gå nån nöd på honom..

2010-05-15 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0