Underbara Gili!

Har nedan foljer lite blandade bilder fran Gili-dagarna. Och inte en enda bild pa Pern lyckades jag ta med, forlat min underbara van, nasta gang, jag lovar!

Annars bjuder jag pa bland annat mina ackliga fotter (ja, det ar faktiskt precis sa de ser ut under dagarna), varan sang plus utomhustoalett, en kattunge, nagra ol-bilder, vara franska vanner och min branna som jag just nu jobbar pa.

Om tva veckor sitter vi pa bangkoks flygplats i vantan pa flyget. Hoppas, hoppas att det blir lugnare innan, for vi vill faktiskt hem!

Nu ska jag mota Pern over lite middag och ol. Adios!














Kommentarer
Postat av: Chrippe

Om man bortser från dina fötter och ert badrum så ser det riktigt härligt ut. Poolbar, nice : )!

2010-05-20 @ 17:08:44
URL: http://chrippez.blogg.se/
Postat av: mamsen

ja dom fötterna var lite mindre söta än den lilla kattungen kan jag ju säga=)men du är alltid fin! kram mamsen..

2010-05-21 @ 10:09:39
Postat av: bobs

BOB P E D I K Y R när du kommer hem...! =))

Snart e du hemma norpan!!! PUSS

2010-05-25 @ 14:20:29
Postat av: Linn bergh

Härligt fell :D ååh jag skulle köpt mat till alla katter jag såg :) snart kommer du o då ska vi ha kul :D

2010-05-25 @ 17:45:37
Postat av: Pernie

Du bloggar daligt :(

2010-05-26 @ 13:23:32
Postat av: Chrippe

Håller med Pernie. Bjud på lite inlägg nu när jag ligger här sjuk och inte har något att göra! Miss u

2010-05-27 @ 08:47:54
URL: http://chrippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0