aj aj aj aj

looo, ligger här i soffan och känner mig helt utmattad. gick hem från jobbet idag för jag har haft riktigt hemska kramper i hela magen sen jag vaknade i morse, aldrig varit med om värre. så nu ligger jag här o ta igen mig. kunde knappt gå på vägen hem och skulle ringa mamma och beklaga mig men då tog mina pengarna slut innan det hann gå någon signal och jag tänkte att om det blir värre kan jag inte ringa någon, men som tur var var bobisen hemma och har nu servat mig i flera timmar med allt möjligt. och nu så fort jag reser mig har jag så ont i magen, den är helt spänd som jag har spänt mig idag, usch. jaja, undra vad det kan ha varit? var ju ute en sväng igår och svängde mina lurviga men det var väldigt lugnt och har inte kännt av någonting av det idag, hm. jaja. men nu känns det iallafall som om det börjar bli bättre och det är skönt.

som sagt var jag ute igår och det var så grymt kul, ska berätta mer om det snart och uppdatera bilder, men måste bara vila lite först :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0