bara för lars













hejdå-party för lars i torsdags. bara för lars. kommer bli tomt på jobbet nu och speciellt nu när mimmi också slutar om fyra veckor. men jag och evelina ska hålla ställningen tillsammans med thomas!

det var förfest på jobbet i personalrummet, sen åkte vi vidare till söder och weekday där de hade mingel för de nya cheap monday-jeansen som skulle släppas dagen efter, de lappade som alla börja använda nu. var så sjukt mycket folk att man knappt kunde röra sig, i den stora butiken också. gratis öl givetvis och jag som sa att jag bara skulle dricka mina tre öl på jobbet och sen kanske köpa en ute drog nog i mig runt tio stycken under kvällen, haha. vi avslutade iallafall kvällen på soap bar tillsammans och dagen efter var det jobbigaste jag varit med om. jag säger bara det - aldrig mer bakis på jobbet! men vi hade kul som bara den, jag, mimmi och lars, hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0