bara pank inget annat

jaha, en kväll till hemma i soffan, börja faktiskt bli lite halv-segt. men är ledig imorgon så det ska bli jäkligt skönt! och pank är man som en liten kyrk-råtta. jag kan lovar er att jag aldrig mer ska åka utomlands och jobba om jag inte har rejält med pengar när jag kommer tillbaka men så är ju aldrig fallet. har inte fått lön på fem månader, FEM MÅNADER, kan ni tänka er?! usch, jaja men nu är det som det är. ska försöka rota fram något ut frysen för i kylskåpet är det rätt tomt :). men som sagt, efter regn kommer solsken och nästa vecka får jag min första lön, inte för att den kommer vara så saftig men iallafall, jag får lön. underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0