boka o boka

då var resorna hem till småland i jul bokade. fick  vara ledig den 23 vilket känns såå skönt. annars hade jag fått åka sent den 23, om det nu hade funnits något eller kommit hem på julafton vilket jag verkligen inte har lust med. men nu kommer jag iallafall hem klockan halv 11 dagen innan julafton, med tåg. tuff tuff tuff... kostade 750 kronor enkel biljett. inte direkt vad jag har lust att betala just nu men det är tyvärr bara att bita ihop! och nästan lika snabbt åker jag tillbaka, klockan halv 5 den 25. hatar att bo i stockholm och ha butikstider de här speciella dagarna. när man egentligen bara vill vara hemma länge, iallafall i en vecka. kanske ska skaffa mig ett kontorsjobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0