everything

dålig uppdatering på bloggen, som vanligt nu för tiden. orka lixom inte, finns inte så mycket tid heller för den delen. kom hem för någon timme sen, vart på möte med jobbet hos pace, ett märke som vi säljer på red devil. var faktiskt intressant. killen berättade mycket om företaget och vi åt pizza och drack öl. annars har dagarna varit lugna. äter pizza i princip varje kväll (måste ändras) och syster är fortfarande kvar i storstaden efter tre veckor :). hon trivs här.
helgen var också helskoj. kenny var här uppe på besök så han hälsade på mig på jobbet i fredags och i lördags slog vi klackarna i taket tillsammans. var först på förfest i fruängen hos hans bror jimmy, urfin lägenhet och trevligt trevligt var det. sen bar det in till stan men där gick vi skilda vägar då killarna drog till cafet och jag och linn gick till soap bar. blev också fotade, hm, tyvärr världens fulaste bild, haha vi ser verkligen inte kloka ut :) men kul hade vi. åkte sedan hem och vaknade upp med värsta bakfyllan på läääänge. men jag klarade mig igenom den också och på kvällen var jag och sara hemma hos hennes föräldrar och åt fars dag middag, riktigt riktigt gott!

och imorgon trodde man att man skulle få sova ut men icke, då ska jag vara på jobbet klockan nio för personalmöte, hm, inte lika kul. och på kvällen ska jag åka in till jobbet igen och möta upp mina kära jobbakompisar. vi ska dricka öl och fira av lars som slutar på fredag. inte en lugn stund, men det är roligt. veckorna går verkligen såå fort nu för tiden, hänger knappt med. jaja, nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0