i dont know why

hm, inte orkat blogga de senaste dagarna/veckan. inte direkt haft någon lust, också för mycket att göra. men men, syster är iallafall kvar i sthlm efter två veckor, skulle bara stanna över helgen men det är inte så lätt när man är upp över öronen i någon ;). men det är trevligt. annars jobbar jag på, umgås med vänner och dricker ganska mycket vin. igår var jag och en ny bekant och åt pizza efter jobbet, sen drog vi vidare ner mot east för att kolla om hans kompis jobbade vilket han gjorde, så efter tre underbara öl (med olika smaker bla från japan och med smak av grönt te) och en trevlig kväll åkte jag vidare hem. och nu sitter jag här, huuur trött som helst. håller på att tvätta så jag orkade inte somna om en andra gång för att efter en halvtimme väckas av att gå ner och hämta tvätten. försöker hålla ögonen öppna istället framför datorn. japp japp. sen ikväll blir det middag med saras familj, för att lotta fyller år, grattis grattis :). så vi ska ut och äta på en mysig restaurang och efter det blir det bio. men först är det dags att springa ner till källaren igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0