nk

japp, skulle som sagt bara bli "lite vin" med nk-gänget igår men det slutade med helkväll :D. kul som bara den var det, vinet och champagnen flödade så vem kan tacka nej då? inte jag iallafall. hur kul som helst att festa med alla tjejerna uppe i nk:s stora matsal med världens godaste mat utförd av kockarna själva och hög musik.  så till slut blev jag ju rätt på lyset MEN jag lyckades ta bussen hem hyfsat tidigt, tog ut linserna när jag kom hem, gav katten mat, tvättade av mig sminket, smörjde in hela kroppen med nivea, satte i mobil-laddaren, fyllde ett glas med vatten och ställder alarmet. bruka man komma ihåg att göra alla de här sakerna när man inte är helt vid medvetandet? hm. kändes skönt när jag vaknade nu iallafall. för ikväll ska jag vidare till märsta och möta upp tobias. var längesen jag träffade honom så det ska bli riktigt kul! men först ska det bli jobba av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0