systrar i farten




i lördags var jag och linn ute och slirade. hade egentligen ingen lust efter att ha jobbar ihjäl mig under dagen då vi hade canada goose-rea (som för övrigt var helt kaos. när jag kom till jobbet klockan 08.40, alltså en timme och tjugo minuter tills vi öppnade, då stod det redan runt 10 personer i kö, haha, fan vad jag garvade. och när klockan blev 10 rusade folk in och butiken fylldes på två sekunder. så under två timmar stod jag ihoptryckt mot spegeln och kunde knappt röra mig) men linn övertalade mig att gå ut iallafall för att det var hennes sista helg här uppe och för att det var halloween. så under kvällen gjorde vi stopp på o-baren, east och soapbar. lite roligt var när jag stötte ihop med en kompis från kalmar i kön in till soap. så kvällen va väldigt lyckad och avslutades på mc donalds :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0