galen onsdag





ok, gårdagen var såå kul tillsammans med robin och soran. orka faktiskt inte dra hela kvällen men kika in på gaybloggen där robin har berättat allt. vi var iallafall på norra brunn, retro, cafét och village. galet galet kul. träffade så roligt folk hela kvällen och en rolig sak var att robin blev arg för att jag flörtade med en kille som han ville ha, och jag sa till honom "men han är ju ändå inte bög" och då tyckte han att jag "tog" killen från robin vilket inte känns helt rättvist. men som sagt, kolla in på hans blogg, mycket roligare :).

kvällen var egentligen planerad med sarah men hon bangade i sista stund för att hon hade inget att ha på sig, och jag ska inte dömma henne, jag vet exakt hur det är. men jag hade iallafall världens dåligaste samvete under kvällen när jag bara gick utan henne, åh, älsklingen, vi som hade hyrt film o allt. usch jag känner mig fortfarande dum. men jag ska gottgöra henne, för på lördag ska hon komma hem till mig i haga norra och så ska vi ha mys-kväll :D.

tänkte också bara flika in att så mycket komplimanger som jag fick igår under hela kvällen har jag nog aldrig fått förr, jisses. och ändå hade jag lånat robins lite halv stora converse och var verkligen inte speciellt hot. men som sagt, de är dagarna som är minst planerade som det händer på :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0