wook tack

tjohooo, nyss hemkommen efter en kväll i råsunda, inte allt för långt från min lägenhet men ändån :). efter jobbet kom sara och krister och hämtade mig och vi åkte sedan hem till honom där de söta lilla paret bjöd på middag. det var riktigt trevligt och jag tackar för en bra kväll med god mat och framförallt gott vin ;). japp, nu är det bara att sova för imotgon börjar jag 10, så ingen sovmorgon för min del.
på tal om det kom jag till jobbet idag när jag hade följt sarah. och då undrade chefen ifall jag inte va lite tidig och jag sa: nja, klockan är ju halv så det är ingen fara. för jag tänkte ju att klockan va halv tolv men icke. så det ba bara att vända på klacken och gå en runda. tjugo över 10 staplar jag in på jobbet och tror att jag är i rätt tid. hm, min chef måste tro att jag går på nåt snart. jajajajajajaja, this is me, sorry!!!

förresten, fick sjuuuukt mycket mer lön än jag hade kunnat hoppas, inte för att det kommer att vara knapert iallafall men det känns sååå skönt! tack tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0