abs

vilken fullspäckad dag det har varit, heeeelt sjuk. jag och sara vaknade som sagt upp och gick ut på en promenad, gjorde oss i ordning för söder och strosade runt i flera timmar i världens finaste väder. sen var det bara att åka hem, äta en snabb lunch för att sen köra ett abs pass på gymmet och efter det middag hemma hos saras föräldrar som bjöd på broccoli sopppa, smakade riktigt bra. tack lotta! men jag måste bara påpeka det här med träning. vet egentligen inte vad det är bra för. när man är såhär otränad som jag är, det är verkligen bara jobbigt att ligga där och försöka, samtidigt som jag fick värsta migränen efteråt, och då höll vi bara på i en halv timme. det finns faktiskt inte en rolig sak med att träna, tyvärr. men jag har lovat sara att fortsätta följa med på abs passen och prova yoga någon gång. vad har jag gett mig in på? jaja, det lönar väl sig när magen är sten hård :).
imorgon är det för övrigt första dagen på jobbet och jag är nervös!

Kommentarer
Postat av: linn

det kommer o gå jättebra, du kan ju de där:]lycka till imon lilla gums.

2008-10-08 @ 21:14:27
Postat av: mamsen

hahahaha! de var inte Linn som skrev de utan mamma, men de förstod du nog.

2008-10-08 @ 21:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0