after work

japp, då va man hemma igen efter första arbetsdagen. känns riktigt bra och var hur kul som helst. härligt gäng man jobbar med också så det är verkligen ett plus. är anställd nu på 75% men får jobba mycket mer om jag vill och den första dec går jag upp i heltid. yeeeej. så jag jobbar imorgon också sen åker jag hem till nybro på lördag morgon och åker tillbaka på söndag eftermiddag, snabbvisit men måste hem och hämta upp alla jackor och kängor som ligger i förrådet ock skräpar. ska också hem och träffa familjen och lillebror, äntligen :). och sen kommer några kompisar hem som har vart ute och rest så ska möta upp dem också, så lördagskvällen kanske blir en liten festkväll, vilket kommer göra mamsen besviken. men nu är jag ju ledig varannan helg så nu kan jag ju hälsa på ganska ofta iallafall.

min sambo är också påväg hem efter att ha tränat, duktig som hon är. ska väl göra något att äta. själv vill jag bara ha yoghurt så jag hoppas att hon känner för det med.

Kommentarer
Postat av: bobba

BOBBO E BÄST INGEN PROTEST!!!!!!

2008-10-09 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0