breakfast

nu är boba och andreas ute och handla frukost meddans jag är hemmafru och tvättar. har haft världens energi idag. sara frågade om jag tagit hennes medicin eftersom jag var så speedad men icke. var uppe tidigt (trots gårdagens party) och sorterade tvätten, diskade, rensade garderoben och vek om allt, organiserade på hatt-hyllan så att vantar, mössor, pälsar och halsdukar ligger för sig och ja, hur mycket mer som helst. känner mig riktigt duktig. så nu väntar jag bara på min belöning, en stooooor och onyttig frukost!



update: åhh, vad gott det var, bästa på länge. frallor, ost, skinka, leverpastej, inlagd gurka, juice och chokladdryck. ja, kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0