dark dream

det var så hemskt inatt, drömde mardrömmar heeela tiden. massa drömmar blandat med verklighet, mycket om heidi, en tjejkompis som dog för en och en halv månad sen. vaknade upp flera gånger av att det bara gått några minuter sen sist jag vaknat och kollat på klockan sist och var rädd. vågade knappt somna om. läskigt att blunda igen. men lyckades antagligen att somna till slut för sov gjorde jag när klockan ringde vid sex i morse. varför drömmer man mardrömmar? jag gör ju aldrig det annars.



update: sara hjälpte mig att kolla vad mina drömmar betydde och om man ser ett lik betyder det att jag själv eller någon nära anhörig snart ska gifta sig. och att drömma om döden kan också betyda att man väntar stort arv. hur bra låter inte det?

funderingar: tänk om det är så att eftersom jag har börjat läsa the secret och bestämt mig för att följa dess regler och tänker och tror på att det snart kommer trilla in massa pengar, eftersom det är den enda svårighet jag har just nu, och därför fick jag ett litet tecken att det snart kommer hända? jag tror på det sten hårt. yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0