don't steel

Vaknade nyss och var jättenervös, jag har ingen aning om varför. Kanske för att jag låg och funderade på om jag skulle ringa nya jobbet idag och fråga vilken dag jag ska få börja, och samtidigt tänkte jag att om jag inte få börja förräns nästa vecka så kan jag ju åka hem till småland i några dagar. kanske är därför jag är nervös?
eller så är det kanske för att sara drömde att hon blev tillsammans med peter jihde inatt, kanske känner att alla mina chanser är borta, haha! nä, men jobbigt är det iallafall!



update: de ringde från jobbet nu och jag ska börja på torsdag klockan 12.00 och också på fredag. så det blir ingen hemresa i veckan om jag inte lyckas pricka in helgen, men jag är glad. jag har ju ett jobb. ett jobb på red devil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0