every day is the same

hm, nej, faktiskt inte så roligt att blogga länge. inget roligt att blogga om. det enda jag har gjort de senaste dagarna är att jobba, äta och sova. hur tråkigt som helst men jag älskar ju nya jobbet så det väger upp det :). imorgon ska jag börja tre timmar tidigare igen eftersom vi ska ha möte imorgon och de ville att jag skulle vara med. hm, ja, annars är det rätt lugnt. en rolig sak som hände idag var att det kom in en kille i butiken som höll på med ett humor-program för tv. de skämtade med folk spontant och han frågade om det var okej att en kille utklädd till djävul kom in och sprutade vatten på mig och sen skulle jag se förvånad ut och bli arg, haha. som vanligt tyckte jag att det var en rolig idé men eve satte stopp för det eftersom det var så pass nära stängningen att det hade blivit blött överallt och så. synd, var ju nästan tv-kändis där ett tag, haha.
imorgon ska jag nog sova hos sarah tror jag, men eve ville att jag skulle med på ett litet mingel efter jobbet, det var någon ny sko som hade kommit. så jag kanske minglar lite med henne innan jag åker vidare hem till lulle, men det bestämmer jag mig för imorgon. nu behöver jag min skönhetssömn. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0