friday - all day long




fredagen började med att jag och linn åkte in tidigt tidigt till stan för att äta frukost på ett café på biblioteksgatan. efter det gick vi på stan och shoppade tills jag började jobba klockan 11. linn strosade runt tills jag hade lunch, sen åt vi på NK där sarah serverade oss lite gratis mat. jag fortsatte sedan jobba och linn åkte hem till min roomie.









vi gjorde oss sen iordning och förfestade lite hemma. åkte sen in till stan för att möta upp sarah och kamilla på nox. de hade bord för att kamilla fyllde år. linn tappade sin mobil och vi kunde inte fatta vart den hade tagit vägen, hon hade den typ tio minuter tidigare. men efter ca en timme skulle jag ta upp min mobil ur väskan och fick upp hennes mobil, hur den nu kunnat hamna där, haha. efter nox gick jag och linn vidare till anglais för att möta upp en killkompis till linn. sen tog vi taxi till söder för att möta upp en killkompis till mig. där stannade vi sen hela kvällen och det var MYCKET trevligt :).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0