fullspäckat

godmorgon, tillbaka efter en promenad med sara. idag blir det heldag, vi ska nu äta frukost (med musli) :) och sen ska vi åka in till söder och kolla lite i affärerna och kanske hitta något fint och sen vidare hem för abs pass på gymmet. känns skönt att ha hela dagen spikad. jag tror att det var därför som jag inte mådde så bra igår. jag har gått hemma för länge utan att ha gjort någonting, inget jobb på en och en halv månad (egentligen har jag varit ledig i tre och en halv månad för man kan ju knappt räkna med jobbet i spnaien), men imorgon börjar det igen. då ska jag vara på nya jobbet klockan 12.
och förresten fyller jag år om 6 dagar, nedräkningen har börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0