god morgon god morgon

klockan var helt enkelt alldeles för lite när den ringde i morse klockan sex för att jag skulle kunna resa min upp för att ut och gå. det är inte normalt att vakna när det är svart ute, så jag somnade om. orka inte vara nyttig idag. men nu är jag iallafall uppe en timme senare. ska hoppa in i duschen och steka lax, åker halv nio. vi ska träffas på jobbet halv tio eftersom det är fredag och äta frukost tillsammans, hur mysigt är inte det?

måste springa och köpa linser idag också, på lunchen eller något. har gått utan i två månader nu vilket verkligen inte är bra, fick ursäkta mig på jobbet igår för att jag gick runt och kisade.

annars är biljetten bokad till nybro, så vid kvart över åtta imorgon går bussen, härliga sex timmars resande, hm. tyvärr är både flyget och tåget alldeles för dyrt för mig just nu så jag får helt enkelt stå ut. åh, tänk vid halv tre imorgon kommer jag kunna pussa på lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0