shoe



gårdagskvällen var urkul. efter jobbet åkte jag och eve (från nya jobbet) till en klädesbutik som var ombygd just för kvällen. det var en liten venisage för en ny sko som kommit av adidas som börjat ett sammarsbete med ett annat märke (?). men som ni säkert vet var inte jag där för att kolla på en adidas-sko utan för matens och drickats skull. vem säger nej till gratis buffé och öl? men det var iallafall hur trevligt som helst. sen efter "partyt" åkte jag hem till sarah i lilla essingen och sov hos henne. sen upp i morse för jobb kallade. och nu har sara fått för sig att vi ska ut en sväng ikväll, hm, jag som var ganska trött men vem kan säga nej till världens bästa sambo? det här bli nog kul :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0