sista is here


 

tjoooo, nu har syster yster anlänt till sthlm, hur kul som helst. jag och boba hämtade upp henne på centralen efter att vi tagit en öl på fridays. känns som om det var år och dar sen jag drack öl men i närmare eftertanke var det ju faktiskt förra veckan. man glömmer hur gott det är. hur som helst ska vi sova nu, jag och linn ska upp tidigt och äta frukost inne i stan innan jag börja jobba.

och en annan rolig sak är att imorgon ska jag börja elva istället för tolv för jag ska få skylta om ett skylfönster på red devil. ska väl visa lite vad jag går för. har fria händer men det ska vara av märket g-star. och jag har faktiskt bilden på hur det ska se ut klart, har också förberett med kläder och prylar som jag ska använda. tro att det kommer bli kanon. ska fota när jag är klar och lägga in här :).
sen efter jobber i morgon ska jag och evelina från jobbet på lewis-mingel på berns, gutt kommer det att bli. mingel med lewis-folk och öl är ju aldrig fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0