svart på vitt





tillbaka efter en myskväll hos clara. som sagt spelade vi rock band och åt mängder av popcorn, nötter och mörk choklad. annars har jag och sara haft en fin diskussion på vägen hem. hon hotar till och med att slänga ut mig på gatan (inte jätteseriös med det hoppas jag), men det handlade iallafall om att hon har fuskat med våran diet. vi börja köra lite smått på gi för tre dagar sen och nu kommer det fram att hon har ätit musli till sin yoghurt på morgonen under alla dessa dagar och tycker inte att det gör något, meddans jag säger att det är fusk, ska man köra hårt så ska man. vi vill båda bli engla-louise (hemskt skämt egentligen) men om hon fortsätter såhär så kommer hon bara bli mauell, ni vet den "stora" mannen på tv som inte lämnat sängen på sju år. fin framtid min sambo väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0