yesterday was my day




oj oj oj oj oj, vilken dag det var igår. underbar födelsedag. från morgon till kväll. började med att jag blev väckt av mamma och min snart 4-åriga lillebror som sjöng ja må hon leva, åh, det var så fint. hade ingen aning om att brodern kunde den sången :) och sen var det ju också världens finaste väder (såklart) och jag var sååå glad när jag gick till jobbet att jag till och med snubblande lite på ett övergångsställe. hm, när ska man växa upp? :) men iallafall så var det jobb som gällde under dagen, världens härligaste kunder under dagen också, konstigt nog.




sen bjöd mina härliga arbetskamrater evelina, mimmi och lars mig på tårta! blev riktigt rörd för att de är ju bara för söta. har ju bara jobbat där i fyra dagar och jag hade verkligen inte räknat med att få något. tack tack tack!




sen gick vi vidare till söder, götgatsbacken och ljungbergs för middag, vin och tjejsnack. vad mysigt vi hade, tack mina favoriter. efter maten beställde vi in lite "efterrätt" i form av lite GT:s och kaffedrinkar, yammi. måste bara påpeka att min mat som jag beställde var det godaste jag ätit på länge, åhh, satt verkligen och njöt. kommer tyvärr inte ihåg vad det var men gott var det iallafall, haha.


hmm okej? på vägen hem iallafall :) liiite runda om fötterna tror jag allt.


sen när jag kom hem stod det ett paket på sängen från min älskade bobis, och jag kan ju säga såhär att jag fick det jag trodde :). åhhh, älsklingsbobisen, ett riktigt, härligt och flyffigt täcke. TACK! så nu slipper jag sova med ett överkast längre. haha.


så det här fick jag igår. av världens bästa sambo fick jag ju täcket som sagt, och av saras mamma och pappa fick jag detta fina påslakanset, och två muggar av anna (vilket är kul för jag och bobisen dricker snart ihjäl oss på te) och ett par ursnygga öronhängen från topshop av clara! TACK TACK TACK! ni är så underbara!



det var en till liten dam som uppskattade att jag fått ett täcke, gud vad hon mös. rickard kom en stund på kvällen också och gjorde mig och boba sällskap över lite snack och vin.

men dagen har iallafall vart underbar, tyvärr gick den alldeles för fort men det gör inget. så sjuukt många som grattat idag och jag känner mig helt rörd. tack mamsen, papsen, syster, lillebror, bobisen, clara, anna, lotta, jobbet och alla mina andra kära vänner. ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0