torsdag

klockan är 09.10 och jag har redan varit ute på powerwalk, duschat och äter nu frukost, så jag känner mig ganska effektiv med andra ord. måste laga lite lunch nu också, tog upp kycklingfilé igår så jag får steka den sen tänkte jag köpa en avocado, det får räcka, kanske lite keso också. hm, jaja.
började läsa the secret igår, faktiskt sjukt bra. så i går kväll innan jag skulle somna låg jag bara ock tänkte bra tankar i huvudet, positiva tankar, för nästa dag kommer bli som man tänker, eller? och man ska aldrig tänka dåliga tankar som "han vill inte ha mig" för då kommer fler inte vilja ha dig, till exempel, för om du istället tänker "han vill ha mig" så kommer du utstråla en positiv anda så att fler vill ha dig. livet styrs alltså efter hur vi tänker. vi få väl se framöver om boken kommer ända mitt liv som de säger!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0