trip

sitter i bussen nu, två timmar kvar och dem kommer att gå fort, i know that. har haft en reskompis bredvid mig hela resan som i princip har sovit på min axel under fyra timmar. själv satt jag intryckt mot fönstret så gott det gick. det händer alltid något på de här bussarna, haha, sofie vet vad jag menar :). sitter också och läser the secret, lovade min sambo och jag har verkligen vart flitig. har läst mer än halva och den är underbar. helt sjukt vad en liten bok kan göra för mirakel. när personerna i boken berättar att som de har upplevt efter att de läst boken eller sett filmen och följt reglerna så ryser hela jag. den är verkligen underbar och jag SKA också börja följa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0