yesterday



gårdagen började med fika på stan tillsammans med sara och en ny bekant. hur mysigt som helst. jag och sara gick på stan lite innan för hon skulle kolla efter ett par byxor och vi hade sån panik, både inne på hm och på systemet. sååå mycket folk, man kunde knappt röra sig. äh, usch, inga mer lördagar på stan säger jag bara!
mötte iallafall upp linn och hennes kompis också sen åkte vi hem och gjorde oss iordning för kvällen. jag hade verkligne ingen lust att gå ut, så ajg började sminka mig en halvtimme innan jag skulle åka typ, men jag var tvungen för första festen med nya jobbet kan man ju bara inte missa :). men ångrar mig inte nu för det var hur kul som helst!












sen åkte linn hem till daniel och jag åkte ut till midsommarkransen för att träffa jobbakompisarna. där förfestade vi allihopa och hade grymt trevligt, åkte sedan vidare in till söder där evelinas pojkvän var dj under kvällen. sen drog jag mimmi lars och thomas till soap bar där vi mötte upp linn och daniel. först kom vi inte in för det var världens kö men jag gick fram och pratade med vakten och sa att vi var fyra från red devil (precis som om det är något speciellt) som ville in och det funkade, haha. man får för sig så mycket med lite alkohol i kroppen :). kvällen va iallafall underbar på alla sätt o vis :)!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0