weekend

på bussen igen 26 timmar senare. har vart en härlig, konstig och stressig helg i småland. ha sprungit runt hela dagen idag för att fixa massa saker. åkte med en tom resväska och kommer nu hem med två fulla, lite mer att välja av helt enkelt. skönt att ha fått hem kängorna iallafall. annars var kvällen igår både rolig och väldigt konstig. hm, trodde vi visste vart vi hade varandra, men man slutar tydligen aldrig att förvånas.
och idag har jag och syster sprungit lite på stan i kalmar i väntan på bussen och gjorde även ett stop på mc donalds. nu vet jag vad du tänker boba men jag var faktiskt ute igår och gör i princip allt för att inte må dåligt i bussen. förlåten?

Kommentarer
Postat av: syrran

ååå vad fin jag e

2008-10-19 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0