my little heidi

Annars har dagen gått bra idag, som sagt så var jag ju på min andra intervju för Red Devil och det gick hur bra som helst. De sa att de tycker jag verka kanonbra och sa att de väljer mella mig och en tjej till (jag måste ju kunna slå henne) :), så på tisdag ska jag dit och provjobba i fyra timmar innan de kan bestämma sig. Så jag ska vara så duktig att de vill anställa mig på en gång, haha :). Men tänk vad underbart, man få ha sina egna kläder (vilket märke som bara det är "ledigt") och sen får man MYCKET bra rabatt vilket är underbart! Måste måste måste bara få det!

Och en annan sak som inte är lika kul är att det börjar närma sig begravningen, så på fredag åker jag, Sara, Fanny och Tindra upp i en bil till Gävle tidigt tidigt! Det kommer vara så vackert för klädeln är ljust istället för svart. Heidi var ju så rosa som hon bara kunde bli :). Lilla stumpan. Känns bra att äntligen kunna ta ett riktigt farväl!

Men nu kommer snart min Sara hem så vi kanske ska äta något smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0