Too much

Hemma i Solna igen efter en övernattning hos Sarah och Robin. Jag och Sarah myste och åt MASSA skräp hela kvällen. Somnade tidigt och idag vara det bara att gå upp i ottan när Sarah skulle börja jobba. Gick sen på stan hela dagen eftersom jag skulle provjobba på Red Devil klockan t¨vå så jag kände väl inte riktigt att det var länt att åka hem innan, vilket jag ångrade sen för det var sjuuuukt långtråkigt på stan, speciellt när man inte har några pengar. Men provjobbandet gick jättebra. Det skulle komma två till tjejer i veckan och provjobba också och jag får veta senast fredag, men hon sa att hon tyckte att det gått jättebra, så det är bara att hålla tummarna, jag vill verkligen ha det!!!!
Annars vet jag inte vad jag ska göra, så ger jag nog upp och åker utomlands, haha :). Det är det värsta som finns att söka jobb.
Men nu är jag iallafall hemma hos min Boba igen, vi har ätit gott och kolla på TV. Nya avsnitten av Desperate Housewifes börjar idag kl nio och det vill såklart Sara se meddans jag vill se Top model. Hmm, det har man ju följt sen det började så man måste ju se sista avsnitten. Vi få se vem som få sin vilja fram till slut :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0