åres hemligheter

då ska vi se. helgen i åre började med en låååång resa. först fem timmars tåg till östersund, efter det en timmas väntan och sen vidare med buss i två timmar. väl framme var vi vilsna som få och irrade omkring och visste inte riktigt vad vi skulle ta vägen med all packning och klockan började närma sig halv ett. men vi smög till slut in på holiday club och fräschade till oss inne på toaletten och smög sedan ut igen (kände oss som fjorton där ett tag). tog sen taxi till country club där grabbarna höll hus, slängde in packningen i garderoben och började festen. eller fortsatte rättare sagt. vi hade ju hinkat öl sen klockan fyra.

lulle och...

...jag skakar rumpa på dansgolvet


gårdagens efterfest gjorde väl att vi mådde sådär dagen efter. men eftersom att ölen var slut så bestämde vi att lulle skulle städa huset och jag och syster fick uppdraget att storshoppa på systemet. vilket var lättare sagt än gjort. den värmen som åre hade den dagen har jag inte upplevt på läääänge, men vi slutförde uppdraget och väl hemma satt vi tre ute på balkongen i solen och drack öl hela dagen lång meddans herrarna gjorde sitt i backen. senare gick våran förfest över till förfest med de resterande och kvällen slutade på bygget. mycket trevlig dag/kväll!

linn traskar på mot stan

paus vid åre torg

hemma igen och lulle försöker vakna till

jag och lulle i solen på balkongen

syster yster i solen

jag och lulle i taxin påväg till bygget

solen byttes snabbt ut mot bygget och här festar linn janne och hallen på vippen

jag på bygget

jag och calle på vippen


söndagen blev en lugn dag som ni kanske ser på bilderna. tur det för vem hade orkat sitta i en bil i tio timmar under måndagen bakfull? inte jag iallafall. och eftersom jag var ute med thomas och gänget på torsdagen så blev det tillslut fest tre dagar i rad, och jag menar, man är ju inte femton längre. jag lovar att jag kommer att känna mig seg hela veckan nu :). men det var det värt för det var en riktigt riktigt rolig resa, kommer absolut att bli åre fler gånger.

sarah älskar dagsljus...

...och linn likaså

Kommentarer
Postat av: luletas och pinnen

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........vi hatar dagsljus!!!!!!!!

2009-04-14 @ 21:34:39
Postat av: syster linn

finns det nåt värre??? NEJ

2009-04-15 @ 11:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0