back at home

jaha, då var man hemma igen efter en mycket trevlig kväll tillsammans med thomas, mattias och timmy. spontan bjudning på taco-kväll efter jobbet precis som jag vill ha det. underbart. det bjöds som sagt på tacos, vi hinkade öl och gjorde charader. det var faktiskt näst intill första gången jag gjorde det i hela mitt liv och jag måste själv säga att jag var grymt duktig (för att vara nybörjare). sen tog mattias lite stämma tillsammans med sin kära gitarr och det var underbart. mycket uppskattat!

annars har dagen varit bra. jobb och lunch med marianne som vanligt. michelle+marianne+lunch+kungsträdgården=sant. men det är lite sorgligt att det var sista dagen som vi bara har en minut till varandras jobb istället för fem. jobbigt värre!

men nu ska det iallafall sovas, och det blir läääääänge, för imorgon är jag ledig och söndag likaså. så nu blir det sovmorgon för hela slanten. tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0