det blir aldrig som man tänkt sig

huliganerna


ok hm, vart ska jag börja? gårdagen var grym. började med att jag thomas linn och mattias åkte hem till thomas för att se han sparka lite boll och dricka lite öl. sen skulle linn möta upp sarah och janne inne i stan för att de skulle fortsätta kvällens party och det var tänkt att jag skulle åka hem men linn övertalade mig på vägen så även jag fortsatte kvällens partaj, fast att jag skulle upp och jobba halv nio i morse. så istället för en ganska lagom kväll blandades både det ena och det andra, öl, vin och jägershot stod högst på listan. kom i säng klockan sex, sov en timme (det vara bara ren tur att jag vaknade då jag glömt ställa klockan, oups) och sen var det bara att upp och jobba. så jag kan ju lova att jag mått som jag förtjänat idag :). så istället för att hoppa på fredagens grillning (det alternativet man hade valt om man varit femton) åkte jag istället hem, tryckte i mig en pizza och har nu sovit sen klockan åtta. känner mig helt slut. men det var bara att kravla sig upp för att förbereda inför lördagens party. så nu sitter jag här med håret indränkt i hårfärg och försöker komma på vad i helsike jag ska ha på mig i morgon kväll, fast egentligen vill jag bara sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0