födelsedag

lilla söta rara bobis

min älskade bobis fyllde 25 år idag den 9/4. grattis grattis älskade! hoppas att du haft en underbar dag med många fina presenter!

annars är jag nyss hemkommen efter en kväll på stan. det började med att jag och marianne lunchade på stan även denna dag, och efter jobbet möttes alla härliga få upp för lite after work. den fortsatte dock betydligt längre än vad en aw brukar göra, alltså sex och en halv timme. men det var verkligen en riktigt rolig kväll. den kan i och för sig aldrig sluta fel om man umgås med josse och thomas och gänget så jag hade egentligen inte trott något annat.

nu blir det sängen och imorgon är det fullspäckat schema.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej kära kofotsdyrkare! nu har även jag hittat hit! det där var väl himla gulligt skrivet - jag gillart! ;) och jag hoppas att du vet att man förväntar sig detsamma när man höra att du ska med på utflykter! :)



nu väntar jag spänt på en uppdatering om din helg i åre! hoppas ni har haft det helt underbart! puss på dig

2009-04-13 @ 18:41:54
Postat av: Josse

hej kära kofotsdyrkare! nu har även jag hittat hit! det där var väl himla gulligt skrivet - jag gillart! ;) och jag hoppas att du vet att man förväntar sig detsamma när man höra att du ska med på utflykter! :)



nu väntar jag spänt på en uppdatering om din helg i åre! hoppas ni har haft det helt underbart! puss på dig

2009-04-13 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0