inflyttningsfest på st eriksplan

partyvärden marianne

pose med karl nr 1 - bästaste ludde

ludde och thomas har intagit kvällens bästa plats

pose med karl nr 2 - fille pille

ja, här vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer

pose med karl nr 3 - jonas

gårdagens party var en fullträff. efter jobbet åkte jag och thomas hem till marianne (som för övrigt köpt världens finaste etta på st eriksplan) som hade inflyttningsfest. en grymt rolig kväll med många man inte träffat på lääänge. sen drog vi som sagt vidare till hoffmaestros konsert vid hornstull. fullträff nummer två bortsett från att de inte spelade min favoritlåt och att mina fötter blödde efter alla jäkla skor och trampar. sen efterfest hemma hos mattias med gitarr, sång och fyllekäk.

Kommentarer
Postat av: Bästaste Ludde

Jag har två innestående! Oh yes you now exactly what I meen! Kul o ses igen:) xoxo

2009-04-26 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0