tre små gummor

nu har vi firat kvällen med pizza här hemma i solna. eftersom jag inte har någon man vid min sida här längre på kvällarna övertala jag istället alltid syster och lulle att komma hem till mig, så man kan nästan säga att det är lite som ett motell här hemma, fast gratis då. väldigt mysigt faktiskt. linn har varit här hela helgen tills nu men sarah hade uppehåll två kvällar nu i veckan då hon va hemma och tvättade (linn kände inte att hon behövde rena kläder), men eftersom hennes roommate aldrig kom hem (linn då) kom hon därför in på mitt jobb idag och sa att hon var på väg hem till mig, härlig överraskning. så på kvällarna bråkas det om vilken film vi ska se, vem ska ska sova vart och vem som lyckas fånga det andra täcket först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0