vårdag i hagaparken

parken ligger bara två minuter från min lägenhet så här kommer alltså många dagar spenderas i sommar.








härlig dag med andra ord. linn och jag var och gick i haga parken i en och en halv timme. fotade lite på oss också i vårvädret men tyvärr var vi alldeles för, eh, fula för att vara med. vem orka göra sig iordning en söndag? inte vi iallafall. annars har vi bara tagit det lugnt, städat ur min garderob, varit ute en runda med miss-miss i koppel och linn lagade också världens godaste lax (bättre än vad jag själv gör vilket var lite skrämmande) med bakad potatis och gräddfil. jobb halv nio imorgon så nu blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: mamsen

men gud så mysigt de ser ut, kan tänka mig att du kommer gå där mycket i sommar, eller bara ligga o sola..

2009-04-19 @ 22:28:10
Postat av: syrran linn

Ja laxen var jävligt god måste jag säga :)

2009-04-24 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0