beslutsångest

jag får panik! jag har verkligen ingen aning om hur jag ska göra med någonting. planen är att börja plugga i vår och om jag bor kvar som jag gör nu kommer jag absolut inte kunna spara några pengar tills dess och jag kommer absolut inte att kunna ha råd att bo kvar själv. men den är ju sååå perfekt! en etta på 54 kvm, högt i tak, stora fönster, stort kök, golvvärme i badrummen och ja, jag skulle kunna göra listan lång MEN att betala 6000 i månaden känns redan nu lite för saftigt för en slösfia som jag. T är den enda som skulle kunna flytta in MEN han är allergisk mot katten, och om jag lämna tillbaka henne så kommer det inte att kännas som samma hem längre. jag har ändå bott här med henne själv i snart ett år och det gör verkligen ont att tänka tanken att hon kanske måste flytta ifrån det här som hon älskar. att inte kunna gå ut på bakgården lite då och då. och att det inte kommer fram en spinnande katt och möter en vid dörren när man kommer hem. jag lärde henne för ganska länge sen att om jag klappar mig på magen så ställer hon sig upp mot mitt ben och då vet hon att jag tar upp henne och gosa. men lika kul är det inte när hon gör detta tio gånger varje morgon när jag är påväg till jobbet. hon vet ju så väl att jag ska iväg men vill inte bli lämnad själv, gosig som hon är. det är småsakerna som jag kommer sakna! 
jag har också chans att bo hemma hos thomas i några månader tillsammans med han och hans pappa, men frågan är om det kommer bli jobbigt när jag är så van vid att bo själv. men som sagt, där kommer jag att bo för nästan inga pengar alls och verkligen kunna spara. HJÄLP! måste bestämma mig de närmaste dagarna och jag kan verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: gud

flytta hem till thomas förfan, du måste spara pengar o du klarar av att stå ut med att inte bo ensam ett tag! Absolut bästa valet inget o disskutera!

2009-08-26 @ 10:53:56
Postat av: bob

5000 inte 6 =) du kan visst spara bobs sup o shoppa lite mindre bara det tjänar fan saftigt asså, priiiiiioriteeeeeera

2009-08-26 @ 17:36:57
Postat av: michelle

men 6000 blir det om man slår ut elkostnaden på tre månader plus tv/bredband!

2009-08-27 @ 08:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0