botten upp

så nu sitter jag här hemma i en städad lägenhet. skönt. igår hade jag nämligen kräftskiva utan kräftor för mina finaste (förutom min bobis då såklart). vi åt räkor och paj och det blev en hel del snaps. väldigt rolig kväll. ingen utgång, bara hemmafest. sen sov sarah, linn, thomas och mattias över. och jag antar att ni vet hur det ser ut om flera personer tillbringa för många timmar i samma lägenhet tillsammans, det blir stök! kläder överallt, gårdagens matrester i hela köket, pizzakartonger och glasflaskor, trasiga glas och fimpar på golvet, hm. men nu har jag och T städat och det är fint, nu återstår bara massa mys!

bilder kommer imorgon när jag vilat upp mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0