dag 1 - gröna lund












en heldag på gröna lund med la familia. en riktigt mysig dag! insane var bland det värsta jag åkt, både linn och jag darrade som två asplöv när vi kom ner. sen tvingade mamma upp oss i fritt fall också (visst jag har åkt den hundra gånger förr men på senare år har man ju tyvärr blivit lite mer feg), men det var tur, för härlig är den fortfarande. det jobbiga är ju att åka upp 100 meter i luften sakta. jaja, vi gjorde det iallafall. lillebror var också duktig och åkte allt han fick med sina 110 centimeter. vilda musen två gånger fast han huvudet slängdes åt alla håll och kanter. sen åkte han lilla fritt fall. gud vad söt han var när han stod där själv i kön och kände sig lite stor, och sen skrattade så att han storknade när den började. man smälter! och mams var fotograf och filmare hela dagen utan att åka en enda karusell, mamma feg :). dagen slutade hemma hos linn på lilla essingen innan vi begav oss hem till mig för att sova.

Kommentarer
Postat av: Linn

jo INSANE fyy fan. höll på att skita ner mig!!

2009-08-06 @ 19:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0