hemfärd









sista dagen med mams och lillebror. vaknade av att mamma strosade runt i lägenheten klockan halv åtta och hade redan duschat och diskat, hur orka hon? men tack mams! sen åkte vi tidigt in till stan och lämnade av väskorna på stationen, mötte upp linn och strosade runt på stan där mamma bla annat fyndade lite på zara och teodor fick såklart välja något i leksaksaffären. sen vinkade vi av dem vid bussen vid två-tiden. så då blev det genast väldigt tomt! men linn och jag fortsatte mot stan där vi först besökte försäkringskassan, sen mötte vi upp bobis för lite öl, planka och pizza på soft. trevligt trevligt. och på kvällen blev det T för hela slanten efter tre dagar utan honom. mys!

tack mams och lillebror för tre helt underbara dagar! saknar er redan!

Kommentarer
Postat av: mamsen

tack för underbara dagar med er, vi hade så kul o kommer tillbaka nästa sommar igen, det ser jag redan fram emot, jag kanske åker upp själv innan jul för lite mar shopping i affärerna, jonas, teodor o jag åker nog upp oxå i nov för det är monstertrucks på globen som vi nog ska upp o kika på, tack än en gång! älskar er....

2009-08-12 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0