koordination





torsdag = en bra dag på jobbet. började tidigt och skyltade om i skyltfönstren, hela tre stycken. gick som smort och jag blev väldigt nöjd! det blev chefen också. jag har inte fått mycket beröm sen jag började jobba där för snart ett år sen, så det var riktigt kul! fick till och med en kram för att han tyckte att det hade blivit så fint med skyltningen och i butiken, cred!

update: det jag menade var inte att jag inte hade fått beröm sen jag började på detta jobbet, det har jag verkligen fått, tusen gånger om, men aldrig har jag sett någon blivit så glad över det jag gjort och aldrig har jag då fått en kram. det var väl det jag ville säga. de flesta jag har pratat med har kommenterat detta så nu är allt uträtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0