oväntat besök





det är onsdag och det är ledig dag. igår var det tänkt att jag och linn skulle åka hem till mig efter jobbet och skriva ansökan och cv till henne, men när hon dundra in på jobbet med johan och andreas från skogarna i släptåg blir det helt plötsligt väldigt svårt att att säga nej till en öl, eller fem. så, vi gick till soft kök och bar, drack billig öl och hade supertrevligt. när det var dags för herrarna att gå hem gick jag, linn, thomas och matti vidare till retro och mötte upp josse med gänget och drack ännu mera öl. härlig kväll förutom när jag och thomas skulle åka hem så ringer linn när vi hoppat på bussen och säger att min matkasse ligger kvar inne på puben, hm. så det vara bara att hoppa av hållplatsen efter, hämta den och vänta en halvtimme på nästa buss. jag är verkligen aldrig med nu förtiden. min hjärna är helt någon annanstans. som häromdagen när jag skulle hämta saras nyckel till mitt hem (för att den andra sarah hade glömt att lämna tillbaka min). jag var så nöjd för att jag hade hittat dit helt själv och sen en halvtimme senare när jag ska gå till bussen går jag väl vilse. blir galen på mig själv! men det är ju faktiskt lite sån jag är så det är nog bara att acceptera. (sista bilden här ovan är faktiskt när vi hoppat av bussen och ska hämta min kasse, en inte så glad michelle). behöver jag säga att vi aldrig skrev ansökan och cv till linn?

Kommentarer
Postat av: Pernie

Hej Kyckligen!



Jag vet ett jobb till Linn som bara är på några veckor men iaf, som säljare för ett klädmärke typ..

en kompis till mig som söker folk!

2009-08-26 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0