amba

som sagt blev det partaj igår med härliga gänget från jobbet (vi som alltid är ute nu för tiden) och man kan ju inte annat än ha roligt med dem. partyprinsessan ellie och andreas, ja vad ska man säga om honom. han körde sin speciella dans för andra gången (två gånger är ingen gång, tre gånger är rutin) och jag skrattade så jag hade ont i magen, som vanligt. enligt mig ligger han väldigt bra till på min roligaste personen-lista! vi var iallafall hemma hos ellie på förfest och drog senare vidare till amba. tack kära vänner för en väldans trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: andreas

hahaha! sjukt bra kväll. Mådde så sjukt dåligt dagen efter bara. Ni är duktiga som orkade jobba.



Lovar att det va sista gången jag kör dansen.

2009-12-28 @ 19:50:05
URL: http://andreascarlfors.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0