julfest eller inte?

okej. såhär är det. igår gick jag hem från jobbet vid tvåtiden för att jag mest bara inte kände för att vara där just då. kom hem, låg i soffan och funderade på pizza. men de tankarna försvann ganska fort då jag helt plötsligt började må sjukt illa. så jag och sarah tog oss ner till ica och jag hann inte ens innanför dörren förrens jag började spy som en liten gris. så, från sju till fyra inatt låg jag och tokspydde av ingen anledning alls. har inte fått en blund i mig och bara legat och stirrat upp i taket samtidigt som jag skrev till alla jag kunde komma på (som mams, linn och t) om att det va synd om mig). och nu sitter jag här, nyduschad och funderar på om jag ska ta mig till våran julfest. jag vill ju verkligen inte missa den. jag mår bättre men är fortfarande inte helt hundra. jag kommer förmodligen inte kunna dricka något och absolut inte kunna äta något, men jag vill ju bara vara där. se vad som händer! åh, jag kan verkligen inte bestämma mig. hjälp!

Kommentarer
Postat av: besa

vill du tjäna pengar på din blogg,

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra =)

2009-12-21 @ 06:50:58
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0