malmö - lördag kväll/natt









så där, lördagen i bilder. riktigt rolig kväll och bättre blev det pga av tussens runda fötter. tyvärr fick jag väldans ont i magen när vi kom ut vilket ledde till att jag mest satt ner och tog det lugnt, inget dansande för min del, men det gjorde inte så mycket. jag var ju med mina favoriter och vi hade haft den bästa förfesten. det bästa var på kvällen när vi skulle gå och lägga oss. jag och tuss gick upp innan hilda för hon gjorde sig iordning på nedervånningen. där låg vi och pratade om allt och ingenting, lite seriöst också sådär nattetid, och helt plötsligt efter kanske 15 minuters prat, sätter sig tuss upp och kollar på mig och frågar helt plötsligt vad jag sa. hon vaknar alltså upp och har pratat med mig i sömnen i en kvart, haha. och det roligaste var ju hennes svar till viktiga saker jag frågade. ingen hjälp här inte!!! ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Linn bergh

ja kul var det nog i malmö :D du skulle ju ta lite kort på huset så man fick se det me ju

2009-12-01 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0